BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Illustrator - Linkelt kép beágyazottra cserélése

2013. november 03. 18:04 - BonFire

Megvallom, eddig még nem volt szükségem erre a funkcióra, sőt, nem is tudtam, hogy van egy Linkek panel az Illustratorban. A minap úgy csináltam meg egy anyagot, hogy linkelve volt a kép benne, aztán amikor kidobtam a kukába ezt a képet, utólag hiányolta az Illustrator. Na most ha nem akarjuk elölről kezdeni az esetleg macerás képfeldolgozást, a linkelt képet beágyazottra kell cserélni, méghozzá lehetőleg oly módon, hogy ne kelljen már újra behúzni, méretezni, összhatásmódokat és áttetszőséget állítgatni. Először az ITCafé Adobe Illustrator topikjában akartam kérdezősködni, de aztán győzött a józan ész, és inkább a Helpben turkáltam egy kicsit, minek segítségével megtaláltam az optimális megoldást, amit ezennel közkinccsé is teszek. Ezekről a nélkülözhetetlen mellékes apróságokról ugyanis nemigen szoktak tutorialt készíteni, pedig hát sokszor életmentő lehet. Tessék!

Illustrator tutorial - Linkelt kép beágyazottra cserélése

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr795613036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pikszel 2014.06.20. 02:01:30

Túlbonyolítod sorstárs. Nem így kell beágyazni egy képet, hanem így is lehet. Ha kijelölöd a képet akkor a menüsor alatti panelen ott virít egy nem kicsi Embed gomb (a videódban is látszik). De az általad használt módszerhez is az első opció, ugyanott.

Béke.

BonFire 2014.06.20. 10:17:55

@pikszel: Én csak ezt ismertem, de köszönöm a tanácsot!
süti beállítások módosítása