BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Valami alakul(?)

2012. január 03. 03:41 - BonFire

szenyopowa.pngMég csak most kezdem kissé úgy érezni, hogy talán van rá esély, hogy javulgassak kissé. Igazán nem akarom elkiabálni, de az utóbbi időben fokról-fokra egyre jobban érzem, hogy visszatér az étvágyam. Igazság szerint néha meg kell kissé szegnem a túl szigorú szabályokat, és néha olyat megenni, ami ugyan nem tanácsolt, de úgy gondoltam, egy-egy adagtól nem lehet bajom, és eddig bevált. Lassan, de óvatosan. Így – főleg ha a fogamra valót ehetek –, olyan étvágyam támad, mint a farkasnak. Ilyenkor szinte kizárólag az egész napot táplálkozással töltöm, akár a barom. És fokozatosan érzem, hogy az erőm lassan visszatér. Na jó, nem megyek már el soha színpadot építeni, de legalább a lakásban való lézengés nem merít ki már annyira, mintha egész nap szenet lapátoltam volna. Ha nincs energia meg kalória, nincs powa.

Igazából ezt az energiát csak az tudja igazán értékelni, aki volt már teljesen legyengülve a krónikus alultápláltság és állandó diéta miatt. Persze azért próbálom megtalálni az egyensúlyt, mert könnyen baj lehet a "legénykedésből", és azt nem szeretném.

Még az is megeshet, ha kissé erőre kapok, újra lesz kedvem blogolni, Photoshopolni, és a már tavaly óta esedékes dalomat végre befejezni és publikálni. De egyelőre még nem ígérek semmit. Türelem, és szurkoljatok nekem!

5 komment
Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr143515483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macsk-a 2012.01.03. 07:02:31

Én szurkolok :) Bár kommentelni nem szoktam, de régóta figyelem a blogod és hiányoltam is az írásokat. Erősödj! :) ( én éértem, miről beszélsz, ex-anorexiás vagyok, éltem meg hasonlót.. :) ))

BonFire 2012.01.03. 15:21:01

@macsk-a: Köszönöm. Az írások hiányának legfőképp egészségügyi okai vannak, mint fent is megírtam. A kedv is csak akkor jön, ha egészség van.

Kommentálhatsz bátrabban is, bármilyen témában. Persze, nem kötelező.

fervik2010 2012.01.04. 18:23:51

Szia!
Örülök, hogy kezd visszajönni az étvágyad, és így az erőd is. Új év, új remények! Küzdj keményen,....Te fogsz nyerni!!! Sőt! Nemcsak Te, hanem mi is!:)

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.01.07. 08:35:35

Ugye mondtam, hogy jót fog tenni az ünnepek alatti "zabálás"! :) Nemsokára lemehetsz a térre és futhatsz pár kört a házak körül.

BonFire 2012.01.07. 14:38:23

@extramax: Na hát ez azért túlzás. Az orvos is azt mondogatta még egy-két éve, amikor bírtam járni, hogy sétálgassak minden nap. Most mit sétálgassak egy olyan kisvárosban, ahol semmi érdekes nincs?

Ma meg leginkább azzal van a baj, ha el is sétálok pár száz métert, mondjuk az orvosi rendelőig meg vissza [http://g.co/maps/dqdka] már a harmadik emeletre nem bírok az istennek sem visszamászni. Lefelé még megy, felfelé nem igazán. És mivel csak 5 emeletes házaktól kötelező a lift, nálunk csupa 4 és 3 emeletes ház épült. Ha nem lenne ez a 3 emelet, bizony minden nap elsétálgatnék pár száz métert. Amint a térkép is mutatja az Egészségügyi Központ kábé 650-700 m-re van tőlünk. Oda-vissza kicsit több mint kilométer, és ez közelinek számít itt, mert a központban lakom.
süti beállítások módosítása