BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Ezt is megértem: fenn vagyok a torrenten!

2011. március 21. 23:34 - BonFire

Kíváncsiságból rákerestem a Talentum című albumomra, amit tavaly év végén töltöttem fel a Jamendóra, és bár onnan is szabadon tölthető, meglepve láttam, hogy immár a torrentről is tölthető vagyok. Szerénytelenség nélkül ebből arra következtetek, hogy talán sokaknak tetszik a szerzeményem. Én mindenesetre örülök neki, ha minél több csatornán terjed.

4 komment
Címkék: zene személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr982760852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojo68 2011.04.06. 09:30:55

A jamedo-n már láttam, de azt hittem hogy a gyíkarc németek. Most letöltöttem, nagyon tetszik, csak gratulálni tudok hozzá!!

BonFire 2011.04.06. 14:35:13

@mojo68: Szerintem a német Bonfire már régen nem aktív. Nem is tudom, mikor hallottam róluk utoljára. No, meg az ő logójuk nem ilyen. Ez az enyém.

BTW, nem tűntek fel a következők?
• Free music – Ilyet a német Bonfire nem tenne
• A számok címei magyarul vannak – Ilyet tennének a legkevésbé. :D

Tőccsed lefele!

mendelin 2012.05.29. 12:07:09

Hát igen. Még olvastam is valahol egy internetes szakember interjújában, hogy mindennek, ami az interneten van, lábakél.
Tőlem is vettek le dolgot, örültem is neki. De azért ekkora sikerem nem volt :-)

BonFire 2012.06.07. 12:25:55

@mendelin: Közben azért rájöttem, hogy a free cuccokat a Jamendó automatikusan felpakolja a torrentoldalakra, így is segítve a terjedésüket.
süti beállítások módosítása