BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

FL FM

2010. július 31. 03:17 - BonFire

Bizonyára még nem sokan tudjátok – hiszen eddig nem említettem –, de tagja vagyok a Magyar Digitális Zenészek Fórumának, a forum.flstudio.hu-nak. És hála a nagy számú kreatív zenebarkácsoló kollégának a múltkoriban be is indítottak egy kísérleti rádióadást. Azt sajnos lekéstem egyéb elfoglaltságok miatt, meg rövidre is sikerült, mivel kvázi kevés volt a használható anyag. Így most a következő adásba már én is beneveztem négy számmal, ha tetszik, használják fel. A rádióadás holnap, vagyis vasárnap este 8 órakor lesz, és ezen a linken elérhető. Mindössze az odal fejlécében látható FL.FM ábrára kell majd kattintani a hallgatásához.

Legyen ez a rádió ékes példája annak, hogy a zenészek igenis kreatív és önzetlen emberek, akik a zenét elsősorban nem nyereségvágyból, hanem az alkotás öröméért készítik, és szívesen közszemlére is teszik; és nem egyenlőek azzal a branccsal, akik Artisjus néven üzemeltetik a maguk zenész(iparos) műanyagsztár kartelljét, és horribilis összegeket söpörnek be mások munkája után.

Tehát vasárnap este 8 órakor kattanjatok rá az FL FM-re!

Szólj hozzá!
Címkék: zene személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr402188626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása