BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Tutorial lejátszási listák

2013. november 12. 23:24 - BonFire

ytpl.pngEgy kicsit piszkálgattam már a YouTube-ot, ha már annyi funkciója van, hogy sosem használom. Aztán megláttam ezeket a lejátszási listákat, amire barom videókat sorakoztattam. Gondoltam, miért ne lehetnének ezek hasznosak? Így aztán a hülye listákat kitöröltem, és létrehoztam a három fő nagyot, amiből a legtöbb tutorialom van. Már csak azért is, mert az Illustrator videók is szépen gyűlnek. Így lett egy Photoshop, egy Illustrator és egy Audacity lejátszási listám. Azok kedvéért, akik lusták arra, hogy maguk szedjék saját listára ezeket a videókat, megtettem helyettük én. A jövőben pedig minden újabb felkerülő videó a neki megfelelő listára kerül, így nem kell majd tallózgatni, ha valakinek nem tetszik az Illustrator, vagy a többi videó, az csak a Photoshopot nézi. Így teljes az öröm. No, és végül ide is linkelem a listákat, hogy ne kelljen keresgélni a csatornámon. Íme!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr815630031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása