BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Miért nem válaszoltam a Facebookon hozzám intézett kérdésekre?

2013. január 26. 22:59 - BonFire

„Minek is raktam ki azt a Facebook elérhetőséget, ha olyan tapló vagyok, hogy még csak nem is válaszolok a nekem feltett kérdésekre?” – gondolhatják most (és már egy ideje) sokan. Nos, az a helyzet, hogy valójában mind ezidáig fogalmam sem volt róla, hogy létezik a Facebook üzenetek mappán belül egy Egyéb nevű mappa, ami valójában Spam folderként funkcionál, és a Facebook teljesen önkéntes alapon szelektál a beérkező üzenetek között, és amit lényegtelennek ítél, azt oda besuvasztja! Főként azokat az üzeneteket, amelyeket idegenek írnak nekem. Nos, az természetesen nem várható el senkitől, hogy ismerősnek vagy barátnak jelöljön a FB-n, hiszen nem vagyok az nekik, csupán egy kérdésük lett volna, amire én nem válaszoltam. Sokan ebből arra a következtetésre juthattak, hogy nem ereszkedem le hozzájuk, vagy egyéb ismeretlen okból tartózkodom a választól. Holott a Facebook előtti világban nagyon jól működtek a dolgok. Ha valakinek kérdése volt, kiírta a blogra. Ha nem volt regisztrációja, vagy csak szimplán nem akarta mással is megosztani a nyűgjét, írt nekem privátot, és ezeket a kérdéseket én rendre mindig meg is válaszoltam. Nem ritkán egy-egy kérdezz-felelekből tartós barátság is kialakult.

Most meg mi van? Az emberek a Facebookon élik az életüket, azt a területet el nem hagynák a világ minden kincséért. Pedig jó szándékom jeleként még Facebook plugint is tettem a blogjaimba, hogy azzal is lehessen kommentelni, de nem! Senki nem hajlandó már máshol megszólalni, csak és kizárólag a Facebookon. Ezért nincs más választásom, ha azt akarom, hogy valaki szóba álljon velem, ki kell tegyem a FB elérhetőségemet. Ki is tettem, de erről a spam mappáról nem tudtam.

Nézem: hát több mint fél éves kérdések is vannak ott, méghozzá fontos kérdések voltak. Nagyjából azt a supportot kellene végeznem FB-n keresztül, amit eddig blogon és email-en keresztül tettem. Ha így van, hát majd igazodom az eseményekhez, és ezúttal már ígérem, rendszeresen meg fogom látogatni az Egyéb mappát is, hátha ott sikkadtak el a fontos kérdések, és meg is válaszolom őket, ahogy eddig is tettem.

Elnézést kérek azoktól az olvasóimtól, akiknek esetleg megrendült bennem a bizalmuk!

komment
Címkék: töprengő

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr425045759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RazorBlade 2013.03.29. 22:47:44

Hello!

Én itt írom a kommentet, mert én meg a Facebook-ot csak egy perifériás kiegészítőként hazsnálom (főleg egy jó kitiltás után.. :(

Na szóval: ez a bejegyzés lehet, életet ment, erről az almappáról én sem tudtam, pont ilyesmik miatt nem szeretem az állandóan átalakuló honlapokat-fórumokat-átrendezett áruházakat és a facebook-ot..

Hatalmas KÖSZÖNET!!!
süti beállítások módosítása