BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Photoshop troll újratöltve – bajusz in focus

2012. november 25. 23:46 - BonFire

• Anton:

Helló!

Jó szolgáltatás, ígéretesnek tűnik!

Csatoltam egy jelenlegi standard profilképemet. Egy fotós barátom csinálta. De mióta a kép elkészült, már megszabadultam a bajuszomtól, és szeretném, ha a képemről is eltüntetnéd a bajuszt. Biztos könnyű kijavítani!

Plusz ha lenne még rá időd, észrevettem, hogy a szemem nem igazán a kamerába fókuszál, hanem inkább a kamera mögötti emberre; szóval, ha meg tudnád csinálni, hogy a szem inkább a kamerába nézzen, az nagyszerű lenne.

Remélem, hallok rólad hamarosan!

Üdv!



• Photoshop Request Antonnak:


Jó Regelt.

Bocsánat a gyenge Angolért. Nagyon tiszta foto. Teccik.

Nem tanultam még balyusz szót Egyetemen, nem látok keres balyusz. Mondod  szemre kicsit több fokusz, én talán értem a balyusz.
Leveszem bajúsz a szemröl és etöl lesz töb fokusz.

Ez van jó? Ha csinálom roszúl léci mondjad rövid szavakba.

Szépnapod kívánok!




• Anton
:

Szia!

Oké, azt hiszem, egy kis félreértés történt. Te a szemöldököt szedted le, most kissé furán festek. A „bajusz” egy kis szőr, ami az orr alatt helyezkedik el.

Itt egy kép egy bajuszos pasasról…
…és itt egy másik bajusz nélkül.

Meg tudnád csinálni ugyanezt az én képemmel is, és nem a szemöldököt eltávolítani?
Legjobbakat!


• Photoshop Request Antonnak:


Bocsánatok
Ez az ember jobban ojan mint amiröl beszélsz?

Szija




• Anton:


Oké, ez mi a fasz? A bajusz eltűnt, ez most oké, de most a referenciaképről a szemöldököt rátetted az én képemre! Ez baromi furcsán fest. Rakd vissza az eredetit.

És ahogy mondtam: tudnál valamit tenni a szemekkel, hogy jobban a kamerába nézzenek?

Üdv

• Photoshop Request Antonnak:

Botsánat. Szemöldök most tiéd.
A szemeket a kamerába igy? Ez sok kamerába?




• Anton:


Oké, mi folyik itt! Mi a faszom akar ez lenni? Valami hülye vicc? Te hülye vagy? A fotós kamerájáról beszélek, a szemek ebbe nézzenek. Mint amikor a Te szemeiddel egy képet nézel.

• Photoshop Request Antonnak:

Sok bocsánatkérés. Kérdeztem Angol barátom – megtanitotta hogy kérted!

Továbi szép napod!




• Anton:


Oké, nem tudom, hogy mondjam el. Ez valami áprilisi tréfa? Nem vagyok benne biztos, hogy lassan jó irányba haladunk a szemekkel, de azt hiszem, nem tudom jobban elmagyarázni. Csak add vissza a képet normális szemekkel, bajusz nélkül, és végeztünk.

• Photoshop Request Antonnak:

A következő automata üzenetet:

A kérése kimerítette az ingyenes szolgáltatás limitjét. Hogy egyéb kéréseket is teljesíteni tudjunk, az erőforrásainkat egy másik kérésre kell fordítanunk. Ha további segítségre van szüksége a kérés teljesítéséhez, kérjük fontolja meg támogatásunkat.

Ha visszajelzést kíván küldeni, kérjük írjon a következő e-mail címre: feedback@photoshoprequest.com – Ellenőrizze a meglévő információkat:

Request ID – 101
Student Name – Yakov k.
Requester Name – Anton
Hours logged – 11

Köszönjük
-PhotoshopRequest Team


• Anton:

Dögölj meg!

Fordította: BonFire
Forrás: thechive.com

3 komment
Címkék: troll

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr314925579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lyrics 2012.11.27. 15:07:48

Szét röhögtem magam, amikor a brezsnyev szemöldököt megláttam lefejeltem az asztalt.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.12.12. 08:57:50

Jót nevettem! Jó kis csapat ez a "PhotoshopRequest". :)

Fefy · http://blog.fefy.info/ 2013.05.21. 23:22:08

Majdnem kiköptem a tüdőmet is a röhögéstől :D
Nagyon jó lett a képsorozat + a szöveg is hozzá :D
süti beállítások módosítása