BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Reklámok a YouTube csatornámon

2012. szeptember 20. 10:10 - BonFire

YT_monetize.pngEngem is utolért a végzet. Ez ma reggel jött. Úgy tűnik eléggé népszerűek a videóim, és a YouTube felajánlotta a lehetőséget, hogy engedélyezzem, hogy a videóim mellett hirdetések jelenjenek meg. Noha én magam sem igen szeretem a reklámokat, tisztában vagyok azzal, hogy a mai modern világ így működik, másfelől idővel tán némi készpénzt is látok belőle, ami pedig mindig jól jöhet. Arról nem beszélve, hogy így, reklámokkal a csatorna vagy a videó kiemelt helyen fog megjelenni a találati listában (ez a Google-érdek, hiszen a reklámot minél több emberhez el kell juttatni), így még több emberkéhez juthat el a tartalmam.

Mindenesetre engedélyeztem a hirdetéseket, és emellett néhány jogsértő videómat el is távolítottam, hogy később megkaphassam a zöld pipát a csatornám státusza mellé, ezáltal lehetőségem legyen privát videókat is feltölteni, vagy a 15 perces időlimitet meghaladni.

Azért nem kell félni, tutorialt nem töröltem, mindössze egyetlenegy alatt cseréltem le a zenét egy jogtisztára. A hülye gagyiságokat kukáztam, amelyek amúgy sem voltak méltók a csatornához.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr424789797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.09.23. 08:26:30

Sajnos ez megint a google egyik szemét üzleti húzása. Nekem 4 csatornám van a youtube-on és mind a 4-re megkaptam ugyanezt a levelet! Az egyiket csak azért használom, hogy teszteljem a videókat és jelenleg 1 db árva videó van rajta.
Nem is lenne ez baj, hogy kapsz pár centet, de van egy kis bibi! Sűrűn előfordul, hogy amikor elérsz egy nagyobb összeget és kifizetésre kerülne sor, akkor gyorsan kitalálnak valamilyen mondvacsinált jogvédő okot és megszüntetik a csatornádat! Ezért csak óvatosan az engedélyezéssel. :(

BonFire 2012.09.23. 10:53:42

@extramax: Hát figyelj! Legfeljebb nem kapok pénzt! Jogvédett tartalom meg nincs a csatornámon semmi. Ami van, az mind az én munkám.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.09.25. 09:03:43

Én csak arra akartam felhívni a figyelmedet, hogy ne lepődj meg akkor ha hirtelen eltűnik a csatornád. Az egyik ismerősömnek is csak olyan videói voltak, amelyekkel nem sértett szerzői jogokat és a youtube minden indok nélkül törölte a csatornáját kifizetés előtt! Sajnos benne van a szerződésben, hogy minden indok nélkül megtagadhatják a kifizetést. :(

BonFire 2012.09.26. 01:25:43

@extramax: Egyelőre még nem kötöttünk partneri szerződést, és úgy néz ki, hogy nem is nagyon fogok még egy darabig. Kéne ahhoz kábé napi ezer kattintás, hogy havi 500 Ft-ot keressek vele. Így inkább ezt mellőzöm. De egyelőre még nem is ajánlották fel a partnerséget.

Azt zokon venném, ha szó nélkül törölnék a csatornámat, mert ezek a videók nálam nincsenek meg, így örökre elvesznének.

De hát a világ mulandó, a videók sem tartanak az örökkévalóságig.

DeToXXX 2012.09.26. 14:59:02

a 15 perc limit már rég nem igaz. ezért is van tele teljes magyarhangos filmekkel a jútúb pld 8)

BonFire 2012.09.26. 16:56:11

@DeToXXX: Ezzel össze-vissza szarakodik a YT. Régebben kirakta, hogy nincs limit, aztán csináltam egy videót, ami 15:36 lett, és nem fogadta el. Újra kellett vágja. Ettől kezdve nem érdekel, hogy mit írkál, hiába minden zöld a csatornámon. Úgyse fogok 15 percnél hosszabb videókat gyártani egyelőre. Ha meg mégis, akkor eldarabolom, oszt slussz.

DeToXXX 2012.09.27. 00:54:00

na igen. egy profi 15 perc alatt mindent megold a fotósoppban :) amúgy köx! végre egy értelmes/használható blog a híg fos tengerében ;)
süti beállítások módosítása