BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Mikrofon

2010. augusztus 11. 12:55 - BonFire

Az elmúlt héten már vettem magamnak a fáradságot, és előkotortam a fiókom mélyéről a döglött(nek hitt) mikrofonomat, és elvittem egy elektronikában jártas barátomnak megmutatni, hogy talán meg tudja-e javítani? Meg tudta. Rakott bele egy elemet, és azóta pikk-pakk megy. Én meg ki tudja hány éve nem használom, azzal a címszóval, hogy rossz. Meg sem néztem: nem volt benne elem.

Amúgy nem egy mai darab, és nóném, mert a neve már lekopott róla, azonban egy kitűnő sztereó kondenzátormikiről van szó. Iszonyat jól vesz fel, még az én hangom alá kell egy mélyvágószűrő is, 75 Hz körül -10 dB-re, oly sok mélyet vesz fel. És szép, tiszta magasakat. Kár lett volna érte.

Úgyhogy fel is avattam: csináltam egy videót, jobb ötlet híján a Gradient Editorról, amiről anno egy egész hosszú értekezést írtam, és most ezzel a videóval megtoldottam a cikket.

Nincs többé moslék diktafonozás, végre!

A cikket és a videót itt találjátok: Az eszközök használata V. – Gradient Editor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr242214444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása