BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Képregény effekt - videó tutorial

2009. április 17. 22:13 - BonFire

Ebben a videóban egy ritkán használt (szinte sohasem:), de rendkívül hasznos filter segítségével képregény hatásúvá változtatjuk a fotónkat.

A tutorial könnyű, a kezdők is bátran belevághatnak.

Indiana Jones & kártún rulez! :D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr151071781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cubalibre 2009.04.18. 18:50:44

Nagyon perfekt, köszönöm!

BonFire 2009.04.19. 00:34:53

Szívesen! Váljék egészségedre! ;)

momtron 2009.04.20. 10:08:56

Üdvözlet!

Ez a tutorial az amit jóideje keresgéltem mindenütt. De még csak megközelítő eredményt sem értem el mások tutorialjaival, vagy egyéb tutoroldalakon fellelhető segédanyagokkal. Szóval köszönöm. :) Tudtam hogy csak türelem kell. :D

További jó munkát, hasznos tutorkészítést!

BonFire 2009.04.20. 16:52:26

Pedig én is valami régi oldalról túrtam fel; nem is tudom, hogy akadtam rá, talán véletlenül. Aztán úgy gondoltam, vétek lenne kallódni hagyni. :)
süti beállítások módosítása