BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Ez itt a reklám helye!

2013. május 24. 06:33 - BonFire

ez.itt.a.reklam.helye_2.pngMivel sajnos egyre kevésbé halmoznak el megbízásokkal, továbbá könyöradományokra sem számíthatok, úgy döntöttem, beindítom a blogon a reklámokat. Mind ez idáig ellenálltam a kísértésnek, hogy reklámok tarkítsák a blogomat, nekem elveim voltak. Csak elvekből nem lakok jól. Tehát a mai naptól kezdve a blogon hirdetések fognak megjelenni, természetesen, aki Adblockkal közlekedik, az továbbra sem látja majd őket.

A reklámok megjelenése után én közvetlenül nem kapok pénzt, ezek ugyanis az Index reklámjai. Mindazonáltal a reklámokat megjelenítő blogoknak esélye van arra, hogy az Indexre kikerüljenek, hogy beválogassák őket, amennyiben érdekesnek tűnik a szerkesztők számára a tartalom, így közvetve több látogatót hozhatnak, a több látogató pedig potenciális munkát, megbízást jelent nekem.

Bízom benne, hogy ezzel a lépésemmel, hogy kvázi „átmentem kurvába” senkiben nem keltettem csalódást, de sajnos farkastörvények vannak, mindenki abból él meg, amihez ért, én pedig nem értek máshoz, mint a blogoláshoz, és a tutorialok gyártásához. Ehhez viszont látogatók kellenek, azok meg csak akkor fognak jönni (többen), ha egy-két nagyobb látogatottságú oldalon is megjelenhet a blogom linkje.

Azt az egyet megígérhetem, hogy a tartalom továbbra sem fog felhígulni, igyekszem továbbra is színvonalas és szórakoztató bejegyzéseket posztolni a jövőben is.

Köszönöm a megértést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr535315581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása