BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Sonar X1 Videotutorialok – A Mute Tool összetett használata

2012. július 24. 20:45 - BonFire

Tudom, hogy azt ígértem a legutóbb, hogy a legközelebb a MIDI sávokról fogunk értekezni, de hazudtam. (Nem szándékosan.) Most éppen ezt találtam bemutatásra érdemesnek, így előbbre vettem. Később pedig, ha valaki majd úgy dönt, hogy kiadja egyetlen csokorban a Cakewalk Sonar X1 videotutorialjaimat, az szabadon eldöntheti, milyen sorrendbe rendszerezi őket – én direkt azért kerültem mindenféle számozást, meg kategóriázást. A többsávos audió editálás azonban olyan összetett dolog, hogy nem lehet mellette elmenni szó nélkül, ezért a szerkesztés is több videotutorialban lesz bemutatva.


A most bemutatott technika pedig nélkülözhetetlen éles munka folyamán. Fogadjátok hát szeretettel.


Sonar X1 Videotutorialok – A Mute Tool összetett használata

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr554675900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása