BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

822 napja…

2017. október 29. 14:01 - BonFire

Sziasztok!

Bizony, immár 822 napja, hogy nem született bejegyzés a blogon. Ez egyesek számára hosszú időnek tűnhet, de nekem mintha csak tegnap lett volna. A blogot szándékosan nem állítottam le, mert mindig úgy gondoltam, idővel hasznos lehet, és nem égetek fel magam mögött minden hidat. Amikor félbehagytam, annyira el voltam foglalva a civil YouTube-csatornám arculat és márkaépítésével, továbbá munkaügyi és életvezetési dolgokkal, hogy ez a blog kissé háttérbe szorult. Azóta a Turi Tamás YouTube-csatornával több ember értem el három év alatt, mint ezzel a bloggal az azt megelőző háromban. Mindezzel nem azt akarom mondani, hogy az a része értékesebb ennél, hanem azt, hogy mivel kiléptem a névtelenség és arctalanság homályából, több embert tudtam megszólítani, és ebből hosszabb távon a blog is profitálhat. Ami mostanára meg is történt.

Mivel a grafika nem titkoltan a szívem csücske (egy kicsit még mindig), nem voltam képes megállni, hogy valamilyen formában időről-időre vissza ne térjek a tutorialokhoz, persze nem a régi formában, hanem már élő YouTube-közvetítések által. A közvetítéseknek nem volt olyan nagy nézettsége, mint vártam, ezért néhány adás után ezt is parkolópályára tettem. Azonban nézői visszajelzések alapján az a kép alakult ki bennem, hogy bizony erre mégis lenne igény. Ez egy kicsit tudathasadásos állapot volt, mert aki a civil életemet követi, az nem feltétlenül kíváncsi a szakmai munkásságomra, vagy a hobbijaimra. És vice versa. A videók megtekintése azonban egyenként már kétezer fölé kúszott, ezért mégsem hagyhattam figyelmen kívül.

Végül arra az elhatározásra jutottam, hogy a BonFire design YouTube-csatornát újra felélesztem (ami most 4586 feliratkozót számlál, ami tekintve a videók ritka számát, viszonylag jó eredménynek mondható), továbbá a Turi Tamás YouTube-csatornától idegen grafikai és egyéb technikai tutorial videókat átteszem erre a csatornára, és a jövőben, amennyiben mégis úgy érzem, hogy videotutorialt kéne készítenem hangvágásról, videóvágásról, vagy képszerkesztésről, tipóról, illusztrációról, azt a BonFire design csatornán és ezen a blogon fogom publikálni. Így mindkét csatorna és felület tiszta, sallangmentes marad. És természetesen ha új tutorial kerül fel a YouTube-csatornára, azzal együtt mindig születni fog egy új blogbejegyzés is, ahogy azt már megszokhattátok az utóbbi években.

Lehet, hogy az elején csak szerényebb nézőszámra számíthatok, de nem bánom. A Turi Tamás csatornáról is fognak átjönni egy páran, akiket érdekel a grafika és kreatív munka, és remélem, a blog is aktívabb tud lenni a jövőben. Rövidesen új bejegyzés érkezik az első „újratöltött” Illustrator-videóval. Addig is türelem! Nem kell már sokat várni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr3013114340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása