BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Photoshop – Analóg-digitális tech háttér készítése

2014. október 01. 19:27 - BonFire

Egy nagyon látványos, techbuziknak kifejezetten tetszetős, effektes háttérkép elkészítését mutatom be Photoshopban. Nem igényel haladó technikát, inkább csak türelmet. Természetesen a dekorálást minél hosszabb ideig csináljuk, minél részletgazdagabbra, annál menőbb lesz a végeredmény: én itt csak az alapokat mutatom be. Remélem, elnyeri majd a tetszést.

Lássuk tehát a videót!

Photoshop - Analóg-digitális tech háttér

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr946751103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gadorycinema505 2014.10.01. 22:28:35

Ez az animált háttér egy levédett brand tudomásom szerint. Most akkor jelentsem a videód? Nem teszem mivel ez első alkalom és akkor ezt meg is köszönheted nekem. Ha csak a népesség fele lenne olyan jószívű mint én, nem itt tartana az ország.
Nem kérek cserébe semmit mert nem szűkölködöm anyagilag. Kikérem magamnak hogy még én tartsam a markom. Ne sértsd meg a becsületem már ne is haragudj.

BonFire 2014.10.01. 22:34:26

@Gadorycinema505: ??? Mi történt? Mi van? Ki sértett meg kit és mikor? Milyen animált háttér és milyen brand? Mit jelentenél?

Ha úgy gondolod, hogy bűncselekmény jutott tudomásodra, azt KÖTELESSÉGED a hatóságok felé jelenteni. Ha nem így teszel, bűnpártolást követsz el. Ez az egyik dolog.

A másik pedig az, hogy ez a burkolt zsarolás nyugodtan megáll egy bíróságon, tehát neked tennék szívességet, ha ezt a kommentedet kimoderálnám, de nem teszem, így meglesz a bizonyíték a jövőben, ha valami jogi vitába keverednénk.

Üdv! BonFire

Gadorycinema505 2014.10.02. 00:09:17

Azt hittem először törlöd a kommentemet :) Eszem ágában sincs megbántani senkit csupán kíváncsi voltam hogy reagálod le az ilyen kommenteket :) Mostanában elég sokat foglalkozol trollokkal, a negatív mindig negatívat vonz be. Én szeretném a legjobban ha ignorálni tudnád a sok hülyeséget végre és a vállalható kritikákra reagálnál csak. A lelki békére való törekvés kötelesség kell hogy legyen minden embernél, nálad is. Amúgy remek lett a tutorial videó.

Minden jót kíván
Tihanyi Aladár

BonFire 2014.10.02. 00:33:54

@Gadorycinema505: Rendben van, csak azért furcsálltam a dolgot, mert eddig itt, a blogon ezek az emberkék elkerültek. Nem is tudom, miért, talán macerás egy indát regisztrálni, hogy aztán kihajítsam örökre. :) Bár más blogokon előfordulnak, azért egy szakmai blogba annyira nem sok belekötni valót találnak.

Nem szokásom amúgy moderálgatni, de ma mégis kénytelen voltam, mert annyira offolt itt valaki, hogy nem hagyhattam ott.

Gixxer 2014.10.02. 20:08:50

Nem tudom, hogy ez a kep, effekt vagy video mitol lenne levedve...
süti beállítások módosítása