BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Photoshop troll – avagy a szívességnek is van határa

2012. november 25. 22:44 - BonFire

• Boris:

Helló,

Kíváncsi voltam, hogy meg tudnád-e renoválni a bácsikám képét; kissé megrongálódott az idők folyamán, és meg szeretném vele lepni az anyukámat. Megpróbáltam saját kezűleg retusálni, a pulóver nem probléma, de az arc elég nagy kihívás számomra.

Köszi előre is, Boris

pstroll-01.jpg

• Photoshop Request Borisnak

Helló Boris!

Már eszközöltem némi javítást a képeden, de az arc restaurálását majd holnap folytatom.
A pulóver és a gallér kicsit trükkös volt, mert nem volt sok részlet, amiből dolgozhattam volna, de azt hiszem, kezdetnek elég jó.

Eddig hogy fest szerinted?

Szeretnéd azt is, ha kiszínezném? Kis életet lehelne bele.

Köszi
PhotoshopRequest Team

pstroll-02.jpg

• Boris:

Hű, ez nagyon jól néz ki, el vagyok ragadtatva! Az én munkám a pulóverrel meg sem közelítette ezt, köszi!

Eredetileg ilyennek szerettem volna, ilyen szépia hatásúnak, de most, hogy említetted, kíváncsi lettem rá, hogy mutatna színesben. Az lenne az igazi, ha egy példány megmaradna ilyen szépiásnak, egy másik példány pedig színesben. Remélem, nem túl nagy kérés.

Köszi még egyszer, a mielőbbi találkozásig
Boris

• Photoshop Request Borisnak

Hali Boris!

Köszi a szép szavakat!

Nem tudtam elaludni, hogy az izgalmas munka ott várakozik a gépemen, ezért visszatértem rá, haha.

Újjáépítettem a hajat, és némi finom színt adtam hozzá, ha túl erős lenne, furcsán mutatna.
Ez a színezés neked oké?

Legközelebb nekiállok az arc rekonstruálásának, de ez a rész nagyon nehéz lesz, valószínűleg több részt is újra kell festenem az arcon. Végül is bevethetem a digitális festészeti tanulmányaimat! :-)

Köszi,
PhotoshopRequest Team

• Boris:

Helló,

Nem tudhatom, milyen színesben, amíg nem csatolod a fájlt!. ;-)

Ha az anyám meglátja ezt, biztos meghív hozzánk vacsorára. :-D Tényleg tök izgatott vagyok, ez egy óriási érzelmi pillanat lesz.

És szeretném tudni a neved, szeretem ismerni a személyt, aki segít nekem. Természetesen csak akkor, ha ez nem ellenkezik a szabályaiddal.

A legjobbakat,
Boris

• Photoshop Request Borisnak:

Hoppá! Tényleg nagyon fáradt voltam, mikor az utolsó e-mailt küldtem, lefelejtettem a csatolmányt, haha! Most már nem felejtettem el csatolni a színezett verziót.

Örülök, hogy segíthettem!

Pár óra múlva folytatom a munkát a fotón, és küldöm, amint kész!

A nevem Brian, de kaptam némi segítséget Eriktől is, a kép rekonstrukciójának kezdetén, mert neki nagyobb tapasztalata van e téren.

Lassan végzek a képpel, mert ettől résztől már jobb festő vagyok mint Erik. ;-)

Köszi,
Brian

pstroll-03.jpg


• Boris:


Brian, ez tényleg nagyon frankón néz ki, de azt hiszem, jobban tetszik a szépia változat. Meg akarom könnyíteni a dolgod, tehát át is ugorhatod a színezést, ha ez gondot okoz. De ha további kísérletezésre vágysz, csak rajta. ;-)

A haj nagyon király, nem is tudtam, milyen volt az eredeti háttérvilágítással, de ez háromdimenzióssá tette, és nagyon tetszik Másfelől, azt hiszem, a fejet és a hajat nagyobbra csináltad, azt hiszem, egy kis keskenyítés természetesebb lenne. Mondjuk úgy: ráférne némi átformálás. :-)

Köszönöm, még egyszer, Brian,
Boris

• Photoshop Request Borisnak:

Szia Boris,

Próbáltam újraépíteni az arcot, hogy vajon milyen lehetett, de nagyon sok részlet hiányzik, így teljesen az alapoktól kellett újraalkotnom.

Jó néhány órát eltöltöttem az arcvonások újrafestésével, de azt hiszem, ez a legjobb, amit ki tudtam belőle hozni. Nem sikerült olyan jól, mint szerettem volna, de sokkal tisztább, mint az eredeti, és legalább lett neki egy kis művészi beütése is.

Nem hiszem, hogy a továbbiakban is tudnék asszisztálni, így is majdnem kétszer annyi időt fordítottam rá, mint amennyit rászántam; sajnos vár a következő felkérés.

Köszi,
Brian

pstroll-04.jpg

Fordította: BonFire
Forrás: PhotoshopTroll.com

komment
Címkék: troll

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr874925462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása