BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Működik a router

2012. szeptember 26. 16:47 - BonFire

tplink.works.jpgVégre már 2012-ben megengedhettem magamnak azt a luxust, hogy legyen egy routerem, és így a család többi tagja is kockulhasson rajtam kívül szimultán. Tegnap megrendeltem, ma délben már itt is volt. A horribilis 3800-as árról éppen le volt értékelve 3600-ra, így még spóroltam. Ezt a típust mifelénk 6000-ért árulják akciósan. Négy és félért meg idehozta a helyembe a futár. Az utóbbi években teljesen leszoktam arról, hogy helyi üzletekben vásároljak, egyszerűen a webshopokban mindig mindent megkapok olcsóbban.

Kicsit cicizni kellett a konfigurálással, mert a jó öreg FuSi laptopom az istennek se akarta az igazat, aztán addig nyomkodtam a beállításokban össze-vissza, amíg egyszer csak rá nem tudott csatlakozni. A cucc neve TP-LINK WR740N wireless router. Itthoni használatra pont jó. A lakás 53m²-es, azt befogja, a többi nem érdekel. Alkalmi vétel volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr844804552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása