BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Talking Alarm Clock, azaz a multifunkciós, beszélő ébresztőóra

2011. június 07. 12:32 - BonFire

Tegnap már megemlítettem, hogy egy nagyon sokoldalú óraszoftvert találtam a weben, ami segít nekem abban, hogy ne maradjak le a rendszeres időpontban végrehajtandó napi teendőimről. Az óra neve Talking Alarm Clock, vagyis magyarul beszélő ébresztőóra, azonban a beszéden kívül sok más egyebet is tud. Ami a fő, egész évre be lehet programozni, hogy mindig ugyanabban az időpontban emlékeztessen bármire. És természetesen több riasztási időpont is beprogramozható a Talking Alarm Clockba.

Az óráról készítettem egy tüsténtvideót, amiben majdnem minden funkcióját megpróbálom ismertetni a YouTube időkeretén belül. Pár dologra nem tértem ki, ezek az extra funkciók, amelyeket egy kis babrálással bárki hamar kitapasztalhat. A videó:

 

A Talking Alarm Clock a CinnamonSoftware oldaláról tölthető le teljesen ingyen. Freeware a program, amit adományokkal támogatni nem tilos.

1 komment
Címkék: kütyük

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr42964221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fervik2010 2011.07.02. 12:19:27

Ezt én is "meglesem"!
süti beállítások módosítása