BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Egészség, gyarapodás és kütyük

2011. június 06. 19:17 - BonFire

Végre valahára sikerült beszereznem egy személymérleget, amiben eddig hiányt szenvedtem, pedig hát nagy szükségem lenne rá. A testsúlyomat – főleg az első hónapokban – minden nap ellenőrizni kell, mennyit híztam. Legalább 10 kilót kell fölszednem. Egy ismerősömtől kaptam ajándékba egy nagyon frankó kis digitális személymérleget, amit 180 cm magasról is le tudok olvasni. Ilyen e!

 

Emellett turkáltam egy kicsit a weben, mert rendkívül fontos, hogy naponta 3-3,5 óránként egyek, és ha nagyon belemerülök itten valamibe, akkor hajlamos vagyok megfeledkezni róla. Ezért kerestem egy multialarm óraszoftvert, ami Talking Alarm Clock névre hallgat, ingyenes és rendkívül sokoldalú. Beprogramoztam, hogy reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna és vacsoraidőben minden áldott nap kakukkoljon nekem. Így is tesz. Saját hangfájlt is lejátszik, sőt, animált figurákat is meg tud jeleníteni, angolul felolvassa a riadószöveget és hasonlók. Ha van egy-két AT&T Natural Human Voice hangunk, akkor sokkal élethűbben beszél, mint az alapértelmezett Microsoft Anna. Nagyon praktikus kis készség, kábé 10-15 perc alatt teljesen át lehet tanulmányozni. Bezárt állapotban a tálca sarkában láthatatlanul csücsül. Standbyból is felkelti a gépet, persze ezt az opciót le lehet tiltani, és természetesen a rendszerrel együtt indulhat.

Egyszóval mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a multialarm óraszoftvert, akinek hasonló szigorú napirend szerint kell élnie.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr212962458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pufancska 2011.06.06. 21:03:34

Na ennek az írásnak örülök, nincs az az elmúlás hangulata hanem egy pozitív életérzés. És ez baromira tud segíteni híd el én nagyon jól tudom és át is érzem helyzeted, de csak pozitívan kell gondolkodni, ami természetesen nem azt jelenti, hogy a gonddal nem kell foglalkozni. Na még egyszer örülök ennek az írásnak.

BonFire 2011.06.06. 22:00:42

@pufancska: Általában nem vagyok feladós típus. Sem túl öreg nem vagyok, hogy csak úgy hagyjam eldobni az életem. Csak azért sem. Próbálok épülni. Pár napja elkezdtem a jógát tanulmányozni. Biztosra veszem, hogy jót fog tenni a szellememnek, kiegyensúlyozottabb leszek tőle, ami nagyon fontos. Tehát nem adom én fel.

Közben annyira megtetszett ez a kakukkosóra, hogy egy hirtelen videót is összeütöttem róla, amit fel is töltök a YouTube-ra, amint lerendereltem. Az lesz a következő poszt. A blog témájába belefér néha egy ilyen is, hiszen kütyü, amit be kell mutatnom. Hátha másnak is megtetszik.
süti beállítások módosítása