BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Támogasd szavazatoddal a WebPillangót!

2010. március 03. 22:49 - BonFire

Időnként be-betérek Tupacko oldalára a WebPillangóra. Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, amikor Photoshop tanulására adtam a fejem, ő is az egyik – mondhatjuk – virtuális mentorom volt. A tutorial.hu fórumán avatarról jól ismerjük egymást; (többek között) az ő tutorialjaival kezdtem a Photoshopos pályafutásomat, és a segítőkészségének köszönhetem a kitartásomat, és bizonyos szinten azt is, amivé ma váltam. (Félkontárrá:))

Továbbá neki köszönhetjük a remek Photoshop szótárt is, ami már létezik online formában is, ami olyan jó találmány, hogy csodálkoztam is, hogy őelőtte miért nem jutott senkinek eszébe? Tupacko kitalálta, megalkotta és ingyenesen a rendelkezésére bocsátotta mindenkinek, aki az angol/magyar kezelőfelületű Photoshoppal küzd.

Most az Art Souvenir EBT I. blogversenyére benevezve bizonyára jólesik neki minden támogató szavazat. Szavazzunk hát a WebPillangóra!

5 komment
Címkék: felhívás

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr521807271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BonFire 2010.03.04. 15:29:01

@norbiva: Köszönet az ő nevében is.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2010.03.05. 08:40:01

+1 szavazat. Én is sokat járok az oldalra.

Tankcsapas 2010.03.06. 18:28:58

+1 szavazat!
Köszönjük a munkáját!

balazsgabi 2010.03.11. 15:28:26

+1

és minden nap nyomok egyet ha nem felejtem el.
süti beállítások módosítása