BonFire blogja

Minden, mi kreatív…

Fontos megjegyzés! Kérem a látogatóimat, hogy olvassák ezt el!

2008. március 12. 23:31 - BonFire

Ma vettem észre, a személyes postaládámban, hogy a tutorial.hu-ra, két komment érkezett a nevemben. Az illető arra hivatkozik, hogy belerondítottak a blogjába, és ebből arra a nem éppen helyes következtetésre jutott, hogy az én nicknevemmel, valamint az oldalamra történő hivatkozással visszaélve teleszemetelje, az egyébként kiemelt jelentőségű oldalt. A tutorial.hu régóta látogatott kedvenc helyeim egyike, valamint Authority site lévén, nem biztos, hogy örül a semmitmondó floodolásnak. Emellett régi látogató révén figyelemre méltatta a blogomat, ami nekem sokat jelent.

Nem tudom, hogy kinek áll érdekében a lejáratásom, mivel nicknévvel bárki visszaélhet, arról nem beszélve, hogy egy oldal nevét egy hamis e-mail címmel hasraütve megjegyzéseket írogathat. A továbbiakban meg fogom tenni a szükséges lépéseket, hogy felderítsem az illetőt. Utólag is elnézést kérek mindazoktól, akik olvasták ezeket a posztokat, és esetleg értetlenül álltak láttán.

Azok akik régóta ismernek, ha mást nem is, a stílusomat ismerik, és vélhetően nem fognak bedőlni ezeknek. Nagyon haragszom emiatt, ugyanis rengeteg munkám fekszik a tanulásban, a blog vezetésében, a másoknak történő személyes tanácsadásban, és annak elérésében, hogy kiérdemeljem a tutorial.hu figyelmét.

Végül pedig szeretnék megkérni mindenkit, hogy aki esetleg egy hasonló típúsú anomáliát  tapasztal a nevemmel vagy az oldalammal kapcsolatban, írjon nekem egy személyes mailt, esetleg a hivatkozást is belinkelve, a bonfire.mailbox@gmail.com címre.

Köszönöm a figyelmeteket!

Üdwözlettel:
BonFire (az igazi)
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr78378652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norber 2008.03.14. 11:53:24

Szia BonFire ! Elöszöris szeretném jelezni, hogy ez az oldal akárcsak a tutorial.hu nagyon bejön. Látszik, hogy sokat törődsz azzal, hogy mindenki megtudja csinálni a tutorialokat. Szerintem tök jogos a felháborodásod, azok után hogy ezt létrehoztad. Remélem nem lesz több ilyen. Csak így tovább biztos vok benne, hogy sokan vannak így és sokan szeretik ezt az oldalt akárcsak én.

BonFire 2008.03.14. 17:49:41

Hála Hardernek, aki eljuttatta nekem az illető adatait, jeleztem is neki nemtetszésemet. Ezek után csak rajta áll, hogyan viselkedik a jövőben. Megvan az email cím valamint az IP is, és beazonosíttattam a gépet. Ettől kezdve csak őrajta múlik minden... Szeretném ezen a helyen is még egyszer megköszönni Hardernek a segítségét!

Örülök, hogy értékeled az oldalamat. Most úgy néz ki, hogy egy hétig távol leszek, utána folytatódik a munka a megszokott tempóban.

Zsuk 2008.03.27. 20:36:29

Szia!
NAgyon hálás vagyok hogy létrehoztad ezt az oldalt,és el is kezdtem tanulgatni a programot, he lehetne egy kérésem, hogy magyarul is írd már oda, hogy mi micsoda mert nekem magyar nyelvű programom van és nem tudom,hogy kell átálítani, egyátalán át lehet-e..tök analfabéta vagyok:-D

BonFire 2008.03.28. 01:02:33

Ha elolvasod a blog nyitócikkét, abban részletesen elhangzik, hogy miért használom az angol elnevezéseket. A bejegyzésekben ahol csak lehet, odaírom a magyar jelentését (csak fejből, mert a magyar kezelőfelületet nem ismerem), később amiket már leírtam néhányszor, nem írom le a továbbiakban, de mindig megpróbálok érthetően fogalmazni.

Ennek praktikus okai vannak. Az egyik az, hogy a Photoshopot használók 99%-a az angol nyelvű kezelőfelületet használja, és számukra ugyanúgy érthetetlen a magyar fordítás, mint másoknak az angol.

Másrészt aki kezdő, annak semmivel sem mond többet az "Aláfestés" mint az "Underpainting". Főleg, ha azt vesszük hozzá, hogy igazából egy olyan effektről van szó, ami vászonszerű textúrát ad a képnek.

De mindenre van megoldás. Hála Tupackonak aki elkészítette, van egy nagyon jól használható szótár, ami kimondottan a PS-hez készül. A szótár ingyen letölthető, és szabadon használható. Oda-vissza fordít mindkét nyelven, és még telepítést sem igényel. webpillango.org/2008/01/19/webpillango-photoshop-szotar/
süti beállítások módosítása